A LOT OF THINGS GOING ON

Har varit långledigt från skolan, så jävla gött! :)
I torsdags så konfirmerades min söta kusin Jossan. Efter det massa mat och häng med släkten ;) I fredags åkte jag och bästa Linnea till Kalmar. Bodde på hotell, badade Jacuzzi och shoppade! Hoppas LInnea blev nöjd med presenten, jag tycker vi hade skitkul! Hem från Kalmar på lördagen, till Martin på söndagen och sen tidigt på måndagen åka till Anna och sova där. Vi kollade på kult (?)filmen Fjorton suger och började se Marley and me, jättemysig film! 

Är jättenöjd med min helg, tack alla underbara! :) <3

Bilder från allt kommer upp imorgon, nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det ugly betty, desperate houswifes och cougar town :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0